Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-26, 20:55   #30
stenbeckan stenbeckan är inte uppkopplad

Jag måste också få säga att jag tycker att detta med en annorlund stämning tog riktig fart i sammband med dels nya modurater? (eller hur man skriver det) och disskusionen om garnf.....
Reglerna som finns nu har funnits hela tiden men nu ska dom helt plötsligt följas till punkt o priscka o det känns väldigt överambisiöst att gå in o ändra o redigera så mycket som gjorts den senaste tiden. Det är väl inte hela världen om det smyger in lite stavfel då o då..
Att man flyttar olika inlägg är ju inte fel. Tex så undrade någon vilken sy maskin hon skulle köpa! Det låg i allmänt forum o skulle varit i symaskiner tycker jag..

Kan man inte göra som så istället att om det nu behöver ändras något så låt det gamla stå kvar o lägg in en ändring då kan ju alla välja att läsa vilket som dom tycker passa. Naturligtvis så kan man ju inte låta personangrepp eller påhopp stå kvar men sätt punkter då så vet alla att Där står något som in borde skrivas.
Sen kan moderatorerna? skriva till den som gjort fel innan ev stavnings ändring eller annat görs med en förklaring varför det inte var ok.. Blir mer jobb men då vet i alla fall den som skrivit att Oj det blev fel jag får kanske omformulera mig..

Kommer läsa vidare på denna tråden o ev skriva mer också. Men att skriva i olika inlägg känns inte lika angeläget längre med alla dessa disskusioner om det ena o andra..

Snälla Jag vill ha tillbaka den HJÄLPSAMMA Sysidan igen.. Inte ha den sidan där alla hackar på alla känns det som...

KRAM KRAM i höstrusket till alla som behöver det
stenbeckan är inte uppkopplad   Svara med citat