Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-26, 20:18   #21
gullum gullum är inte uppkopplad

Elisabeth S, jag har faktiskt väntat på att någon moderator skulle svara.
Jag håller inte med dig om att tonen varit rå en längre tid. Du skriver själv att du inte varit så flitig deltagare på sista tiden. Så hur vet du att det varit råare?
Jag är inne på sysidan i princip varje dag och skriver ganska så ofta. Jag tycker inte att det har varit fritt fram att vara aggresiv och rå. Går någon över gränsen så brukar de andra medlemmarna vara snabba att ingripa.

Visst ska vi ha moderatorer men jag tycker inte att det ska vara som den senaste tiden. Ni borde hitta en medelväg och inte hoppa in i var och vartannat inlägg. Vissa av de inlägg du har redigerat har du ändrat helt så man vet inte vem som skrivit tills slut.Vare sig ni vill eller inte så är ni moderatorer en av anledningarna till att medlemmar känner sig uppgivna och sårade. DET måste ni göra något åt.

Nedan har jag citerat dig i några av de frågor du hade och svarat med fet text:

Citat:
ElisabethS skrev: Visa inlägg
- Ska vi få byta brodyrfiler hur vi vill?gullum, Det är väldigt sällan några försöker byta filer i forumet. OM de gör det privat så är det upp till dom själva

- Kopiera och dela med oss utan urskiljning vad upphovsrättskyddet och copyrightsskyddet än säger.?gullum, Se ovan

- Föra ett mycket rått och ovårdat språk med varandra i olika diskussionsinlägg?gullum, Den råa tonen har kommit när medlemmar blivit redigerade

- Lägga ut bilder på mycket olämpliga poseér där det man gjort inte blir huvudpunkten

- Skapa objekt på våra könsdelar och visa dessa bilder döpta med namn som inte är rumsrent??gullum, Där har ju inte hänt något alls. Man kan ju lägga ut vilka bilder man vill och skriva vad man vil till dom

.
Jag önskar att kritiken tas för vad den är. Det måste göras något åt att medlemmar vill avsluta sina medlemskap och känner sig sårade och påhoppade.
gullum är inte uppkopplad   Svara med citat