Anna jag hade tänkt att skriva ett liknande inlägg men du hann före
Åtminstone det känns bra för då vet jag att jag inte är ensam om att känna saknad efter den "gamla sysidan".
Tycker att det är anmärkningsvärt att tjejer som varit med länge och varit inne på forumen så gott som dagligen är på väg att ge uppoch avsluta sina medlemsskap. Dessa tjejer som hela tiden varit beredda att hjälpa andra medlemmar med små och stora problem. Dessa tjejer som brinner för sin hobby och vill dela med sig av den. Dessa tjejer som ÄR SYSIDAN. Vad vore sysidan utan dessa??? Vi är många som fått hjälp när det kört ihop sig.
Visst ska det vara ordning i forumen men det behöver inte gå för långt. För det har gått för långt när en tråd är så redigerad av forumvärdarna att man inte riktigt vet vad som skrevs från början. Det har gått för långt när de går in och rättar till stavfel. Vi är väl inte i skolan nu? Det går för långt när var och vartannan tråd är redigerad.
Jag vet att forumvärdarna gömmer sig bakom reglerna.
Det kanske är dags att lätta på reglerna!!! Eller ge forumvärdarna bättre riktlinjer. Det är ju inte precis ett forum där man diskuterar varken porr, droger eller tung brottslighet.
Tonen på sysidan har totalt förändrats på bara någon vecka. Jag tror att många med mig efterlyser den gamla mysiga sysidan.
Jag har hittat många nya vänner här på sysidan och jag hoppas att jag kommer att hitta flera. Tyvärr så är jag inte så säker på att jag vill vara kvar i ett forum som detta blivit.
Hoppas på förändring!