Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-22, 16:23   #15
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad

Citat:
ankan skrev: Visa inlägg
Jag håller med Bibbi. Om man blir smälld på fingarna för användandet av citatfunktionen kommer inte jag heller att använda det mera.

För övrigt tycker jag att det är rörigt i foumet nu med alla flyttade trådar hit o dit.
Usch, det låter ju inte bra. Vilka forum är det. Jag har inte hängt med där så då är det svårt att få grepp om vad det är ni diskuterar. Det ska ju absolut inte bli en försämring. Det håller jag också med om.
Har det blivit lite för mycket städat kanske? En storstädning så här till halloween?

Jag gillar inte heller när en tråd blir klippt isär i flera molekyler. Det måste vara lätt att hänga med även för de som hoppar in i efterhand.

Bibbi... Klart du ska använda Citatfunktionen. De som tycker det är jobbigt att läsa kan ju bara scrolla förbi.
En del får ju blunda i vissa forum så då kan ju en del använda scrollern Men liksom ger och tar ,,,

Det jag saknar är att man inte kan se vem man svarar om man nu inte skulle använda citat. Då kan man nog lika gärna strunta i att vara med i den diskussionen.
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat