Tack o lov för denna underbara varelse MANNEN
Vad gjorde man utan denna tekniska, händiga varelse??
min satt uppe mååånga timmar o lagade till slut min symaskin, inte nog med det han stygnsatte lite mellan frustrations varven oxå, lagade mat, innan skämde han bort mej på ikea med massor av tyg.. vad man behöver ge tillbaka är ju bara en fröjd, livslång kärlek. är inte dessa männ fantastiska. Som ni förstår så syr jag igen, glad som ett skållat troll går nålen över tygerna. jag bara ler o älskar min gubbe ännumer... vinkar Troll |
Så härligt glad du låter ! Visst är det toppen med en händig man .
|
Annie, jag har frågat förut, men går han att hyra? ;)
|
NIXPIX
mycket kan jag göra för mina vänner
men Tommy är mig så kär att det kan jag inte.. han har varit min i 20 år, o tänkte mins behålla honom i ca 150 år till kram en GLAD A9 |
Vad glad jag är för din underbara händiga man. Jag vet att han inte går att hyra men jag hoppas att han i alla fall vill träffa mig igen även fast jag gav honom så mycket jobb.
Det är så skönt att du är glad igen och får vara kreativ. |
Åh vad skönt det är med en älskad man!
Vad skönt att han fixade till maskinen! Jag hade annars tänkt föreslå en gammal hederlig "nålpåträdare", hoppas du vet vilken jag menar, till din maskin. Min man var den som puttade mig i rätt riktning mot min D1! Att den nu står på köksbordet, tillsammans med cover stylen och tar allt plats, är helt OK! Det är tom. OK att vi nu "måste" äta alla måltider ute, även om barnen gnäller lite på kylan, tidigt på morgonen, och blåsten på kvällen! " tänk på att mamma måste kunna sy" är gullemannens komentar! Så, jag skriver mer än gärna under på att män är fantastiska i allmänhet, och min Magnus i synnerhet!!! :D Kramisar KatarinaWidell |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:33. |