Lace alfabet
Ska man brodera ett lace alfabet först på ultra solvy och sedan sy fast det på handduken eller var man ska ha det?
Tyskland |
Inte för att det är något svar på din fråga, men har du köpt alfabetet hos "emb", i så fall är det väldigt fint, tycker jag. Funderade själv på det, men rean fortsätter ju lite till så jag har chansen ännu ett tag.
Hoppas någon kan hjälpa dig med frågan, det jag tror är att man broderar det direkt på handduken eller vad man nu ska ha det på, med solvyn ovanpå, men helt säker är jag inte... |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej! Jag har köpt Lace alfabetet. De är väldigt fina. Om jag ska brodera dem på en handuk gör jag det direkt. Men för att få fram den fina efekten broderar man dem på sovy och lägger dem i vatten så att det överflödiga försvinner. torkar dem. Sen kan man anv dem som bokmärke eller liknande. Man kan sy dem på en handuk och klippa bort på baksidan så att det blir som en inlagd spets(hoppas du förstår vad jag menar)
Här är ett par ex som jag har gjort, bokmärkesfår och morötter... Anne-Lii/Junia |
Tack!
Hej!
Tack för hjälpen! Tyskland |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:35. |