Mönsterpapper...
1 bifogad(e) fil(er)
Hemma hos mig är det ständig konkurrens om allt mönsterpapper... mina katter älskar det! Så här mysigt är det när man lyckas få tag på en bit mönsterpapper att lägga sig på:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Poppy's in heaven... :)
|
Jaa, så härligt! Snacka om att njuta.
|
Men vilken livsnjutare :)
Är det en skogis? |
Citat:
|
Hej Alexandra!
Hihihi - Kan du verkligen koncentrera dig på sömnad när du har en så urgullig katt ?:p |
Ahh,, så det är fler fyrfotavänner som älskar detta papper :) Min katt blir överlycklig när hon "hittar sig" ett mönsterpapper att ligga på eller busa med. Kanske någon spännande doft på det som drar till sig katter? :D ;)
|
Likadant med våra 4 katter de älskar oxå mönsterpapper.
Jag o sambon kom fram till att det måste vara nån lukt i det som katterna gillar för det slår aldrig fel när man drar ut en stor bit papper för att rita ut ett nytt mönster får jag genast jaga iväg katterna.:D |
Här har du en till som ska bli designer när han blir stor. ;)
http://i62.photobucket.com/albums/h9...g?t=1179693281 |
Vilken gosig katt jag skulle kunna klappa honom i timmar...
|
Det kanske är så att mönsterpapper prasslar på ett spiciell sätt som katterna gillar.
|
Angi, vilken sötnos!
När det gäller mina katter är det definitivt det härliga prasslandet som tilltalar. Plus att det är stora ark som man kan gömma sig under... :D |
Alexandra>> Japp.. Världens snyggaste husis!:D
Har mailat om en lika stilig kille på omplacering.. Hoppas jag får svar. För att återgå till mönsterpapper trashing... Som katt ska man helst komma i 220 knyck å tvärnita ovanpå pappret när matte ligger å krälar på golvet å ritar. :D |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:03. |