Hejsan alla! Jag är ny här
eller ganska ny. Har inte varit s aktiv, men har smugit runt och tittat och begrundat en del. Det som slår mig är att det finns så mycket begåvade, händiga och kreativa människor runt om i landet. Det är bara helt fantastiskt! Att tita runt i albumen på sysidan gör mig alldeles lycklig, och inspirirerad.
Jag bor på landet på det vackra södertörn, och har tagit upp det här med syandet, när min käre man kom hem med en ny symaskin härom året. Det är min livlina i tillvaron. Att jag dessutom fått en egen permanent plats för symaskin och allt annat som följer i dess spår är inget annat än rena rama lyxen. Det blir ju lite plats allteftersom barnen växer till sig och far ut på egna vingar :-) Har också hund och ett par hästar som döttrarna mest fixar med, jag är huvudsponsor kan man väl säga och pussar mest på dem, och kör till träningar och tävlingar dåd och då. Kort presentation av mig. |
Hej, välkommen hit, här får du mycket inspiration. Du kanske gör som jag, surfar runt och hinner knappt sy något själv :D
|
Hej!
Vilken trevlig presentation av dig. Jag håller med dig, det är otroligt att se allt fint som tillverkas, och som sagt det inspirerar. Det är bra med en egen syhörna, då kan man sätta igång när man får lust. Jag känner igen detdär med sponsor, till häst och tävlingar, jag är i samma situation, men vad roligt det är. /Marika |
Hej på dig och välkommen hit Ann (ZickZack).
Vilket bra namn.Själv har jag inte varit med så länge (sen sista januari detta år). Men jag har hittat så mycket tips , ideer och fått så mycket inspiration och framför allt fått så mycket gensvar över alla bilder som jag lagt in. Det stärker så otroligt mycket. Mvh Ingrid :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:33. |