Söker Mangabroderi
Snälla är det någon som vet om det finns något Mangabroderi någonstans, mitt barnbarn vill ABSOLUT ha det på sin tröja och jag vet ju knappt vad det är för något. Jag vet minst 2 som skulle bli jätteglada om någon kan hjälpa mig.
|
Manga
Min son ritar Manga.
Han har ritat för amerikanska serier så det är kvalite på teckningarna.Om du är intresserad kan du mejla mig. hälsn Ullabella. |
Har du frågat om det ska vara från någon särskild manga, eller bara något i mangastil?
|
Han ritar på beställning så man får vad man önskar sig,det kan vara stora och små.
Ofta vet barn vad dom vill ha. |
Hej!
Såvitt jag har förstått så är Manga samlingsnamn för japanska tecknade serier (utmärkande drag är stora ögon och rufsiga frisyrer :)) och inkluderar alltså även Pokemon och Digimon-figurerna. Är det människorna eller monstren han är ute efter? /Gunilla |
Citat:
Alla tecknade japanska serier är inte manga och all manga är inte japansk, helt enkelt. |
Citat:
|
Tack för all information, nu är jag lite klokare. Jag ska fråga mitt barnbarn vad det är hon vill ha mer exakt och återkomma. Tänk vilken fantastisk sida detta är, man får ju så snabba svar så man skäms lite när man inte hinner med och svara lika snabbt. Tack igen och jag återkommer med mer exakt önskemål.
|
Nu har jag försökt få mer information av mitt barnbarn och hon vill ha en pokemon, inte en söt (typ picatchu) utan mer typ en drake eller något liknande. Är det någon som kan tipsa om var jag kan hitta något sådant broderi skulle jag bli så glad.
|
Tack så mycket Gunnsan nu har jag precis det som hon ville ha.
|
Agneta,jag mailade dig med lite broderier.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:25. |