Nu är jag sur på min dator
Så sur. Här laddar jag ner gympande damer och tandborstande grodor, men kan inte öppna sen. har laddat ner både winrar och winzip men det gå inte att öppna. Hur gör ni, funkar det automatiskt för er eller? jag vill åxå ta del av era godsaker. gonatt med er, hoppas på en god natts sömn.
|
Hej. Filerna som ligger i zippen är vp3-filer. Kanske du inte har något program som klarar att visa dom. Jag själv har embird. Där funkar det utmärkt.
vp3-filer är till husvarna o pfaff vad jag vet. Om du har någon annan maskin och inget konverteringsprogam så kan du nog inte öppna dom. Tala om för mej vilket format din maskin har så kan jag konvertera dom till dej. |
Jag har PE design och då pes. men det konstiga är att jag kan öppna en del men inte alla.Men det kanske är vp3 som spökar. Tack för hjälpen men jag måste ju få detta löst för jag kan ju inte skrika på dig varje gång jag behöver hjälp!
|
annat filformat
kan jag hjälpa dig med att skicka i ett annat format ?
Mvh//Veronica |
Snyft! Jag kan inte heller öppna dom:confused:
|
format
jag kan lägga ut annat filformat, men tala gärna om i vilket format :)
|
Jag använder ju mig av PE design och det är ju pes om det är det du menar med format (är inte hemma där ännu) Kan du försöka skulle jag vara glad!
|
HUS, VIP, el PES, Tackar, tackar
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:24. |