Ulrika Lindh
Hej!
Försökte maila Ulrika Lindh, men det verkar inte som hennes adress fungerar.... Någon som vet något om detta?? Kram, Sanne |
Jag har ju inte provat i dag men för några dagar sedan och då var det inga problem. Vad får du för svar/felmeddelande?
|
Jag har också mailat har lagt in ett veckans tips men hon har inte lagt ut det. då är nog fel med mailadressen förklaringen.
|
Fick följande mail tillbaka:
This is the Postfix program at host smtpgw-01.mainloop.net. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The Postfix program |
Själva adressen är nog rätt men de kan ha problem med sin server.
|
Ok, tack! :o)
Får försöka igen en annan dag. |
Mail till Ulrika
Jag har också mailat ett veckans tips till Ulrika. Men det har inte kommit med. Jag har inte fått något felmeddelande men man funderar i alla fall om det funkar eller ej.
|
Om ni inte får felmeddelande så bör det fungera som det ska.
Tänk bara på att Sysidan inte är den enda sysselsättningen som Ulrika har, ge henne ett par dagar att fixa på. Men har det gått lång tid så kan det ju ha försvunnit i mängden så då kan man ju försöka igen.:) |
Dom tips som finns på "veckans tips" sida är gamla, det har inte hänt något där på sista tiden, trots att det är många som skickat tips till Ulrika.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19. |