Förslag på artikel
Jag läste precis en fråga på ett av forumen gällande vad olika tyger heter. Skulle det inte kunna vara ett förslag på en artikel? Jag skulle definitivt ha stor nytta av en sådan, och jag tror många med mig.
Själv kan jag tyvärr för lite om tyger för att bidra. Däremot så hade jag kanske kunnat bidra med bra bilder. |
Det är väl annars en bra sak att stoppa in i vår ordlista. Jag har tidigare efterlyst en fuktion att man ska kunna bifoga bilder till ordlistan för att gör den ännu tydligare. Kunde inte det vara något?
|
Jag har just frågat Christer om det går att få bilder i ordlistan, tror jag frågade förut när du föreslog det men jag låg väl inte i tillräckligt, nu får vi se vad Christer svarar om en stund.
/Ulrika |
:D Jag som trodde det var jag som inte låg i ordentligt ...;)
|
Det ska nog ordna sig
med bilder inom kort, nu ska jag se till att Christer fixar det! Jag meddelar när det går att lägga in dem.
Jodå Alvan du ligger i tillräckligt mycket :) det är bara vi som har "lång handläggningstid" som de säger på de stora "myndigheterna". :) /Ulrika |
Det blir säkert jättebra med bilder i ordlistan! En bild säger lite mer än att bara beskriva hur det är stickat eller vävt.
Fast det vore roligt med någon ny artikel också, *hoppas någon skrivkunnig med lite klåda läser detta*. ;) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:22. |