Risk för "auktionsberoend"...
Har just, för första gången, vunnit en auktion på Ebay.
Köpte 20 rullar metalltråd (500m) för £8.50. Det här kan nog blir starkt vanebildande :D |
:D Risken är stor,,, jag har sålt en del på Tradera och, på något mystiskt vis så är det beroendeframkallande!!
Grattis till trådarna! |
jag vet vad ni menar.. jag har blivit beroende av tradera.. hehe
|
Känner mig lite skyldig till ditt beronde
Aina:D /Bibbi ps försöker kolla hur det går för dig, tror nog du hittat din grej kram. |
Jag kan bara säga TACK Bibbi, för att Du tipsade mig. Ja, det går riktigt bra, (nästan så att jag håller på att bli bortskämd, med att få sälja)
Jag förstår att Du kollar av lite då och då, Bibbi, och det känns bra. Kram tillbaks Aina |
nyfiken
vad är det du säljer & var hittar man dina auktioner :))))))
|
Jag är också nyfiken Aina! Mina Traderaförsök går inte alls speciellt bra!
|
Vet inte om Aina är för blygsam att svara.
Men jag känner mig lite medskyldig så jag svarar. Aina säljer sybehörspaket på Tradera.(grymt billigt) Under alias pärlan646 Hoppas du inte tycker illa nu Aina:( /Bibbi |
Det står att detta alias inte finns?
|
jennifer här hittar du den.
|
Här är en länk till Ainas auktioner
http://www.tradera.com/category/auct...?ftgnr=1090304 Jag lovar dom är också vanebildande:D Såg att Monika skrev samtidigt |
:D Jag skulle precis svara, men jag såg just att Bibbi och Gullum gjort det i mitt ställe. Jag tog en liten tupplur, så jag hann inte vara med och se vad som händer här.
(Bra då slipper jag göra reklam för mig själv) Aina |
hi hi hi .... tackar då ska jag genast besöka sidan *nyfiken*
|
håller med. Tradera är beroendeframkallande. Jag har köpt både tyger, garn och tillbehör. det är hur kul som helst.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:32. |