Det är ju för hemskt
När klockan börjar närma sig midnatt och man vet att man måste sova på grund av jobb och skola nästa dag, det är då kretiviteten sätter igång.
Jag blir alltid som mest sugen på att sy då jag inte kan eller får. Som nu jag ska både jobba och ha egen lektion imorgon, dagen full med andra ord och jag måste vara utsövd. Tänk om man kunde hoppa över nån natt då och då. Jaja gonatt på er, jag får väl sy någon annan dag... |
Visst är det så! Sedan hinner jag dessutom tyvärr glömma hälften av mina idéer tills jag ahr tiden...
|
Önskar ibland att jag kunde låna tid från framtiden så man kunde vara kreativ när det sätter in...
|
Natt arbete.....
Jag har svår att varva ned och kan sitta uppe och sy till 3-4 på morrnarna, har sy maskinerna ute i hallen utanför vårat sovrum! kan ej gå för- bi utan att titta på inhandlade tyger,mönster mm:D Jag är kreaktiv kvälls & natte tid pga dagarbete. Men jag stör ju min man med surret från maskinerna på nätterna....:( Men han uppmuntrar mig & vet att detta är ett sätt att koppla av.)
Min syster Elisabet73 på detta forum har inspererat mig oerhööööört mkt....tusen tack kära "yster" för mönster rådgivning mm....men detta gör att jag är vaken dygnen runt, med micro sömn! som tur är ska vi övergå i nytt schema på jobbet jag kommer att jobba 6 DYGN på 4 veckor så jag kommer få mkt tid till sömnad även dagtid!.....JIPIIIIE....Love U syster Fru Julin:D |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31. |