Lite undringar....
Hej!
Jag tycker sysidan är en jättefantastisk sida med massor bra funktioner. Mycket inspiration och bra forum, där man snabbt får hjälp med allehanda problem.. Nu till mina frågor. Det har pratats om att göra som t.ex fotosidan har, med möjligheter att lägga ut fler bilder mot en mindre kostnad. Vad händer med detta förslag? Det har också skrivits endel om "favorit"funktion, där man kan samla sina favoriter här på sidan, och enkelt kolla just deras nya alster. Kommer det att bli så? Sen undrar jag om "inloggade". Är det svårt att få till en sådan funktion? Det skulle vara kul att kunna se vilka som är ute på sidan just nu.. Tack för en härlig sida, mitt syhem ute på nätet ;) |
Inloggade kan du ju kolla dels längst ner på forumfliken men även under flicken Medlemmar och klicka där på "inloggade" uppe i listen. Där ser man vilka som varit aktiva de senaste 5 minuterna, för man kan ju vara inloggad utan att vara aktiv som jag ofta är.
|
Betalfunktionen för att lägga ut fler bilder kräver en hel del arbete men vi har inte glömt det det står med på vår "to-do-lista", och jag ska prata med Christer och se hur hans tidsplan för detta kan se ut.
Vänlig hälsning Ulrika |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:14. |