Fusk-, sntetpäls i metervara?
Hej!
Jag skulle vilja klä två fåtöljer i mörk syntetpäls till vinterns kalla kvällar och undrar om någon har tips på var man kan få tag i den typen av metervara? hälsn. Mia :) |
Stoff o Stil har och om jag inte missminner mig så finns det ibland på Jysk och så klart Ohlssons tyger :)
|
ja på ohlssons tyger så finns det en del att välja på, men det är läskigt vad dyrt det blir om man vill ha okej "päls" minst 250 pix per meter och ska man ha riktigt snygg så får man vara beredd att punga ut med 400 per meter
|
Jag tror Stoff o Stils ligger på 199, men då kan det hända att den är något kortare i bredden...
|
Hej igen!
Nu har jag varit och shoppat! På Ohlssons hade de rätt läskiga sträva fuskpälstyger men jag lyckades hitta en typ i naturfärgat lite "lammullskänsla" för endast 149:-/m! Vidare kan jag rekommendera Tygvaryhuset då de har ganska mycket stuvar och även "fuskmink" för 329:-/m. Se upp för den sura och inte särskilt serviceinriktade personalen samt ofta rätt saltade priser... Hur som helst blir det nu både fåtöljöverdrag samt kuddar och en fuskpälspläd! Jag ska försöka lägga in i mitt album när kalaset är klart. /M :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:09. |