Nalle Puh-applikationer
hej hopp är det någon som vet var jag kan hitta ett stort utbud på nallepuh applikationer, har snart varit i varenda syaffär istockholm men dom är slut överallt något tips någon??? Tack på förhand vickan
|
Hej Vicky!
Har du brodyrmaskin? Eller är du ute efter färdiga applikationer? mvh/Gunilla |
hej Gunilla:) jag söker färdiga applikationer,som man kan sy på direkt på trasiga barnkläder...vet du???mvh vickan
|
Hej :)!
Jag brukar brodera sådana märken själv. Menar du att det är slut överallt? Eurokangas brukar ha märken, men jag minns inte om de har just Nalle Puh. "Stort utbud" - betyder det att du vill ha många märken, eller vill du ha många att välja mellan bara? mvh/Gunilla |
Du kanske redan har varit där men butiken som säljer band på kungsgatan har alltid en triljon applikationer. Om Nalle Puh är slutsåld eller finns hemma vet jag inte. Tror att butiken heter Mattssons band, ligger mellan korsningen sveavägen/kungsgatan och stureplan.
|
hej igen jag vill ha olika motiv att välja mellan, du vet nalle puh nasse, å tiger,har ringt runt eurokangas hade inga alls, så jag får väl söka vidare, barnbarnet vill ha på sina kläder mvh vickan
|
Jodå giza jag har redan varit å kollat på mattsons slut där med men tack iallafall mvh vickan
|
Om du tycker att det är ok att beställa över nätet så skulle jag föreslå att du kollar upp amerikanska siter. Det borde finnas hur mkt Nalle Puh som helst tycker jag.
Lycka till! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:19. |