Ingelise nr 7 2004
är de någon som har de numret?
vill jättegärna köpa den isåfall!! |
Har för mig att Ingelise säljer gamla nummer....men är inte riktigt säker.
Kan ha sett något sådant längst bak i deras tidning där dom har annan allmän info om prenumerationer m.m. Mvh, |
jo ja såg de men tydligen är 2004 för långt bak i tiden! dom har från 2005 å framåt. :-(
|
Ett tips är att hålla utkik på Tradera...allt som oftast ligger det tidningar där. Du kan också lägga in en annons under Köpes där. Jag har fått napp ett par tre gånger på det viset. För tyvärr..jag vill inte skiljas från min. ;)
/Mia |
Fråga till Mia. Hur hittar man rubriken Köpes på Tradera, har letat men hittar inte det.
:confused: /Bibbi |
Ang Ingelise 7/04
Jag har köpt massor av Ingelise-tidningar på Tradera. Sök på Ingelise ett par gånger i veckan, så kommer nog tidningen upp så småningom. Jag förstår att du vill ha julinumret - det är ett riktigt lyckat nummmer och ett av mina favoriter. Jag har emellertid själv lyckats köpa det på Tradera. Lycka till! |
Förlåt Bibbi..jag har missat frågan från dig. Här är en direkt länk till köpes på Tradera http://www.tradera.com/buyersad/index.aspx
Annar finner du länken på förstasidan lite till höger, i den gula rutan som heter Alltid på Tradera. /Mia |
Tack Mia! /Bibbi
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:21. |