Mönster från Ingelise
Är det någon som kan tala om för mig hur man beställer bara symönster ifrån Ingelise? Har letat runt på deras hemsida och blir inte klok på det.
Bodil |
Varför inte köpa hela tidningen? då får Du alla mönster som är i den, den är ju relativt billig, 58,50,-
|
Jo det kan jag ju göra, jag har nr 6 juni från förra året, men om jag har hittat ett mönster på hemsidan som jag vill ha, hur vet jag i vilken tidning just det finns?
|
Står det inte där vilken nummer den finns i?
Jag har inte tittat där så jag vet faktiskt inte:p Skicka ett mail till dem och hör Dig för i vilket nummer det finns! |
Jag ringer till dem och frågar.
Tack för hjälpen! |
;) Det var inte mycket jag kunde göra, bara föreslå en del!
Aina |
Du fick mig att förstå hur det fungerar!
När man tittar på hemsidan står det ju ett nummer på varje mönster, som tex 080605, det står för mönster/bild 8 i tidningen, 6:e numret 05 året. Och hade du inte sagt att jag skulle köpa tidningen hade jag aldrig fnulat ut det, utan fått sätta mig i telefonkön. Så tack! Så nu är det ju bara att beställa rätt tidning :D |
Så bra "att jag löste det":D
Jag var in på hemsidan och såg de där numren, så jag trodde själv att de kunde ha med utgivnings-numret att göra. Så skönt att slippa sitta i telefonkö, för de kan va långa ibland! De har mycket fina mönster i den tidningen! Aina |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:57. |