Letar efter en bok
Hittade en stickbok på tradera.Men tyvärr missade jag att lägga bud innan den var såld.Kan inte sluta gräma mig hade så gärna stickat dom mönster som fanns i den.Nu undrar jag om någon vet var man kan få tag i boken.Hittar inte förlaget heller.Boken heter ,Stickat från norrbotten.Vantar sockor mössor den är gjord av Marika Larsson och förlaget hette LT.förlag.Håller tummarna att någon vet,
|
Den boken finns även nu på Tradera, auktionen avslutas den 19/3.
Bättre lycka denna gång. //Agneta |
Tack
:D Så glad jag blev.Den här sidan är så bra.Alltid finns goda och bra råd.Nu ska jag bevaka den här auktionen lite bättre.Men frågan är som alltid vid auktioner hur mycket är varan värd.Rent penningmässigt alltså.Det var snällt av dig.
|
Hej!
Jag hittade två ex av boken på olika antikvariat när jag sökte på den här sidan: http://www.svaf.se/sok.htm Där kan man hitta böcker från olika antikvariat i hela Sverige. Det är kanske ett alternativ till att bevaka auktioner. Hälsnignar Nina |
www.bokborsen.se är också bra att leta på. Vissa säljare finns med både här och på antikvariat.net som Nina rekommenderade, men många finns bara på en av dem, så det är bäst att söka på båda.
|
Det löste sig
:D Tack för all hjälp och goda råd.Igår vann jag auktionen på tradera och boken är min.Så nu blir det vantar och mössor.Kanske lite fel den här tiden på året men vad gör det
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:25. |