Var svara på frågor?
När ni får frågor i komentarer till bilder, var svarar ni då? Jag har någon gång svarat under samma bild, men det har inte kännts som om den som frågat ser svaren. Hur gör ni andra? //Malin
|
jag har svarat under bilden men det kanske inte är det bästa du kan ju svara i personens gästbok eller email.
|
Jag håller med. Jag har gjort bägge delarna, men det är kanske störst chans att frågaren ser svaren om man skriver dom i gästboken.
Om jag någon gång frågar efter mönstret t.ex så är det ju sällan jag går tillbaka till kommentarbilden och kollar.. Jag har frågat i gästboken också och då får man svar ganska fort..:) |
Du har rätt i att det är svårt att veta var man ska svara, vill man att personen absolut ska läsa svaret så är nog emailen säkrast. Det beror lite på hur frågan är, är det av mera allmän karäktar brukar jag svara under bilden. Är det en direkt fråga eller mer personlig om mönster etc så brukar jag svara i gästboken eller emailen. .
|
Precis. Glömde säga om emailen. Den är nog bäst, håller med. Då kan man vara säker på att nå den andra...:p
|
Jag vill ofta se svaren på andras frågor, så jag tycker om när folk svarar direkt på kommentarer (också).
|
Du har så rätt.
Jag ska försöka bättra mig på att direkt skriva vad jag har använt för mönster när jag lägger ut bilden. Det är dom frågor jag får mest. Men endel av mina utlagda bilder har jag redigerat om, vad gäller mönster på alstren. Det är ju trots allt lätt att ändra i efterhand.:D Det är också kul att läsa alla kommentarer under bilderna, även svarskommentarer. Jag har oftast svarat med kommentar samt skrivit i gästboken. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:30. |