Brodyrhjälp
Var ska jag vända mig om jag vill ha sytt brodyr, ingen sybutik i Stockholm har velat hjälpa mig med vägledning. Jag tänkte göra egna lagkaptensarmbindlar till mitt lag och behöver brodera dit logotypen till klubben. Vem kan hjälpa mig med sådant?
|
Hej!
Behöver du hjälp att brodera logon eller vad menar du?Hör av dig isåfall-så löser vi det. Mvh.Helena |
Jag behöver sy på lagets logga på ett stycke bred resår som sedan ska användas som lagkaptensbindel. Dock vet jag inte om detta är möjligt (ekonomiskt eller praktiskt) men jag har förstått att det finns symaskiner som man slänger in typ en JPEG i och sen syr den motivet.
|
Hej!
Hur bred resår och är det vanlig resår eller typ muddväv? Det är riktigt att man kan styngnsätta ett kort/bild på datorn i speciella program,en del bilder går ganska lätt en del får man sitta länge med för att få det bra.Du kan väll maila över en bild så kan jag se hur den ser ut,och vad tänker du prismässigt-är det en eller flera du tänkt? Mvh.Helena |
Minst två, eventuellt fler med tanke på priset. Det är vad jag tror en resår och den är 10 cm bred. Hade gärna mailet en bild men har ingen mailadress att maila till.
|
Hej!
Det är bara att gå in på min medlemsprofil och där finns kontakta medlem. Helena |
jag vet en som kan hjälpa dig
På Husqvarnabutiken i Hudiksvall finns Kurt-Axel och han kan nog fixa en logo till dej, han är jätteduktig.
Mvh MariAnne |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:44. |