Någon som vill ha lite velour?
2 bifogad(e) fil(er)
Hej! Jag har en del mindre bitar velour, sweatshirt och stretchfrotte jag skulle vilja bli av med, det mesta är från hilco. I utbyte kan jag tänka mig lite vad som helst - en fin tygbit, avlagda kläder, kom med förslag! jag har två barn på 3 och 5 år. Varning dock för att jag bor i Italien, så portot blir lite dyrare....
Jag har delat in det i två högar: Skröfshög: bitar som är mer oregelbundna och som kan räcka till en mössa, gosedjur, möööjligen ett par bebisbyxor. Velour: röd, olivgrön, himmels och koboltblå (smått), multirand, ringar; stretchfrotte: grön-vit-randig Stuvhög: Någotsånär rektangulära bitar, ett grå-orange randigt colleetyg ca 64x52 cm, orange velour 57x50 cm, brun velour 58x89 cm, lila velour 59x69 cm. Ungefärliga mått, antingen på minsta stället eller höftat medelvärde. (det gul-orange-randiga ingår inte, råkade komma med på fotot av misstag) tumstocken på bilderna är 60 cm. Hoppas att någon är intresserad! |
Ingen som är intresserad?
|
Jahapp, jag som trodde att jag var så generös med mina fina tyger, men tji fick jag! :( Jag får väl lägga tillbaks dem i tyghögen igen...
|
Citat:
MvH Anna |
Varför lägger du inte ditt erbjudande under annonser.........
|
Citat:
|
Citat:
Jag tänkte ju inte sälja det. Men jag kan ju testa det också, tack för tipset. |
Det finns "Skänkes" på annonssidan så lägg såna här saker där istället.
|
Citat:
|
Ja förlåt jag skrev fel även "Bytes" finns på annonsmarknaden.
/Ulrika |
Citat:
|
Låter som en kul ide. Var i Italien bor du?
Jag förbrukar massor av velour på kramdjur av olika slag och besöker titt som tätt Milano-trakten. Kan byta med tex en stor bit grått tjockt ulltyg. Eller ett mysigt kramdjur :-) // Anna |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:18. |