Ritning funnen, vem ville ha?
Har hittat ritningen på varpan och jag vet det var några till som ville ha. Kontakta mig så ska jag skicka.
|
Hej !
skulle vara intreserad av att ha ritningen jag med som om du kunde skicka den till mig med skulle jag bli glad . Tack på förhand Monica |
klart jag gör skicka adress via min sida så får du en...
|
Citat:
|
Ja i bland lyckas man inte första gången ,
Vore jätte tacksam om du kunde skicka över ritningarna du hadde. Det va nog så knepigt att försöka svara ,försökt flera gånger men inte lyckats. Men nu tror jag det funkar. Tack på förhand. Mnica |
Självklart ge mig din adress från min profil så kommer den bums.
Säg när du skickat så kollar jag min gmail |
Har ritningen kommit fram?
|
Citat:
|
Har slarvat bort min ritning igen i en renovering. Någon annan får bistå de som vill ha.
|
Citat:
Hälsningar PIM48 |
Har tyvärr tappat bort den i flytt. Någon som fått den får hjälpa till.
|
Hej, jag har sett att du har en ritning, jag vill hemskt gärna ha en kopia.
|
Ritning - varpa
Hej
Jag är helt ny medlem och vet inte om inlägget är för gammalt att svara på. Jag vill gärna ha ritning på varpan som du skriver om. Hur gör jag för att ge dig min adress? Om du har möjlighet att skicka ritningen till mig :) oops såg nu att du inte har kvar ritningen. är det någon annan här som tidigare fått ritningen av dig? Hur gör jag för att komma i kontakt med henne?? |
Varpa/ritning
Citat:
Telefon 070-676 19 05 E-post ropemnet@hotmail.com Address Sätralinjen 8C, 811 53 Sandviken |
Jag har i flytt hit och dit förlagt ritningen. Kanske någon som fått den innan kan skicka den till dig. Denna varpa är perfekt då den är hopfällbar.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16. |