Letar mönster 

1 bifogad(e) fil(er) 

Jag har hittat ett par jättegulliga babyskor på Ravelry, men då jag inte lärt mig sticka efter engelska mönster undrar jag om någon sett dessa på svenska någonstans? 
	 | 

Vi kan väl översätta åt dig. Länk till mönstret? 
	 | 

kolla vartoftagarn o garntjänst, dom har många mönster man kan skriva ut, lycka till skorna är jättesöta:rolleyes: 
	 | 

jag skulle också vilja ha en översättning, de var verkligen udnerbara 
	 | 

Kollade Ravelry, men kunde inte hitta dem? 
	 | 

Dom heter Candy Caramel på Ravelry och där hänvisa tjejen som gjort dem till sin hemsida, men där hittar jag bara färdiga babyskor som hon säljer. 
	 | 

Kluriga men hemskt söta - de ser ut att vara både virkade och stickade? Fel av mig - de är bara stickade. 
	Hon säljer mönstret så du får betala för det fast jag hittar faktiskt inte just det mönstret på sidan.  | 

| 

Hon var ju inte billig på mönstret heller. 
	Men om du letar på Ravelry efter booties och hittar ett gratismönster så hjälper jag gärna till med översättning.  | 

Nä, det var lite väl mycket med över 100 kr 
	 | 

Jag ser inte ens mönstret på hennes etsy, bara redan uppstickade tossor. Och de mönster hon har kostar ju faktiskt 3-4 dollar, så det är inte ens i närheten av över 100 kronor =) 
	 | 

Citat: 

| 

En luring. Har rapporterat det till Ravelry. 
	 | 

Jag hittade mönstret på sidan, gratis är det oxå så inget lurigt alls. :) 
	http://www.ravelry.com/projects/lian...nd-pink-bootie  | 

Men... vad knäppt. Där är det ju :) 
	Tittade lite och försökte förstå "brioche stitch" men lyckades inte. Kanske nån annan kan översätta.  | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:58. |