Efterlysning av Madickenmönster
1 bifogad(e) fil(er)
Hej. Jag efterlyser detta mönster på Madickenklänning och förkläde.
Köpte mitt när min dotter var liten. ( 30 år sedan) Dum som man var då så klippte jag ut den storleken jag skulle ha. Vill ju gärna ha hela mönstret. Finns det någon som har det och vill sälja det eller låna ut det så jag kan få rita av de olika storlekarna? Tack på förhand. Jenny Håkansson |
Det mönstret hade jag också till mina barn. Men tror att jag lånade ut det till någon för nu hittar jag det inte. Har letat så jag blir blå.
|
Kolla någon Secondhand-butik eller på Tradera, där kan det finnas
|
Jag tror jag har kvar något liknande.Stilmönster.
Sydde 14 st Madickenklänningar.Finns i mitt album |
Hej. Tack för era svar. Jag har kollat tradera och inte hittat något där ännu. Har varit runt i seconhandbutiker i min hemstad. Inte heller där.
" SyLena". Var in i ditt album och tittade på klänningen. Den är jättesöt men det är inte riktigt den modellen jag söker. Förresten har du många fina saker där. Kram till er alla. Jenny |
Är inte detta ganska likt?
|
Det finns liknande mönster i "Sy till småbarnen" av Anita Gunnars, finns på bibblan!
|
Tack alla goa vänner på Sysidan för all hjälp. Jag har nu fått tag i det rätta mönstret.
Ha en riktigt trevlig vecka. Kram Jenny |
Hej var hittade du det rätta mönstret. Vad heter det? Kan jag ev köpa
MVH Lisa |
Hej. Jag hittade mönstret via en vän. Tyvär så vill jag inte sälja det.
Det är ett "VI-mönster" nr: 5372. Vilken storlek behöver du? Kanske kan rita av det och skicka det till dig. Vänligen Jenny |
Madickenmönster
Jag har ett komplett mönster till Madickenklänningen som jag kan sälja om intresset fortfarande finns.
Gunilla |
Citat:
|
Hej igen. Skicka din adress till " lillavan@gmail.com.
Hälsar Jenny |
Citat:
skicka svar till musik.rytmik@gmail.com |
Hej, jag efterlyser också detta madickenmönster, någon som vet var man kan få tag i det i storlek 1 och 3 år?
Vänligen Mari |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:55. |