Hotpants
Är det någon som har ett bra mönster på hotpants?
|
http://panty.hanty.net/lowrise.html
Här finns ett par, inte riktiga hotpants kanske men det funkar som ett grundmönster om inte annat, det är en tjej från Japan som har gjort dem så det är en liten storlek, men det är bara att testa sig fram och lägga till/ta bort där det behövs. |
Hej
Jag har nog missuppfattat vad hotpants är, det är menar är shorts fast med korta ben |
Då är det mer en boxermodell du är ute efter, det finns ett mönster i en länk längst ner på samma sida.
|
Hotpants kan betyda olika saker. När det kommer till faktiska klädesplagg (och inte underkläder) betyder det väldigt korta byxor, dvs, superkorta skorts. När det kommer till trosor verkar många blanda ihop hotpants med hipsters, hotpants täcker i allmänhet rumpan hyfsat och har en mer "rak skärning runt om, medan hipsters egentligen bara är lågt skurna.
Jag vet inte om trådstartaren är ute efter underklädesplagget eller klädesplagget. |
Hej
jag är ute efter korta shorts. |
Om du inte hittar ett mönster rekommenderar jag att du tar ett vanligt byxmönster och helt enkelt kortar av det till lagom längd. Bestäm en innerbenlängd och så mäter du från stussviddlinjen helt enkelt.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:38. |