Symässan
Nu är bussbiljetter bokade till Symässan i Älvsjö 19 feb.
Ska bli jätteskoj. |
Jag bokade vandrarhem Tågbiljettter bokades för ngn månad sedan. Jag var så avundsjuk på alla som åkte i höstas. LÄNGTAR
|
Vårt barnbarn, boende i Stockholm, fyller 1 år den 22/2. Gissa var jag kommer att vara dagarna innan det?:D
|
Jag och min dotter har bokat oss på en bussresa till symässan i Älvsjö den 19 feb.
Vi kommer att vara där 10:45 och åker hem igen 15:45, enligt bussbolaget. Känns som det kommer att bli lite stressigt!!! Vad säger ni som varit där förut?? Fast roligt ska det bli ialla fall, vi längtar såå!! |
Är det någon som besöker både Stockholm och Göteborg när det gäller symässor? Skiljer dom sig mycket åt?
|
Mässorna i Stockholm och Göteborg är helt olika. Det är två arrangörer. Göteborg är en liten mässa och Stockholm är en stor mässa (fler utställare). Nu i vår kommer det en mässa till Jönköping, som har samma arrangör som i Stockholm. Om du bara ska åka till en skulle jag satsa på Stockholm.
|
Hej
Är det någon som har varit på symässan i Älvsjö idag 18/2-11. Sysaker och tyger, utställare, mat, trångt etc. Hur var det och är det värt att åka dit? |
Klart man ska dit!
Ska bli super kul med symässa i Jönköping!
Jag ska dit på söndagen ska blir rikigt kul ;) Ses där |
Citat:
Älskar dock demonstrationerna av alla maskiner, och möjligheterna att få prova på olika saker! Knyppling, stickning, sy underkläder... En riktigt inspirationskälla! Ett hett tips: ta med kontanter!! De flesta utställare tar inte kort, och de har bara EN bankomat till alla tusentals besökare... knäppt:mad:. Det finns restauranger där, och även bord för dem som har matsäck. Självklart är det trångt, det fullkomligen vimlar av människor - man får slåss lite, men det är också lite kul:) Det är ABSOLUT värt att åka dit!! Ha dock bekväma skor och sov ordentligt natten innan :D |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:17. |