Virkad fåret Shaun
Någon som har prövat att virka fåret shaun efter detta mönster http://www.purplelindacrafts.co.uk/f...ern-1115-p.asp
Testade nu ikväll men jag fattar inte alla de engelska förkortningarna, finns det någon som översatt det till svenska? |
Här är en länk med översättning av engelska virktermer som kanske kan vara till hjälp: Virkverket: Engelska virktermer.
|
Jag har virkat en Shaun efter det mönstret, men ej översatt det :)
Han blir väldigt fin :cool: |
Åh jag älskar fåret Shaun
Vart köper man garnerna i Sverige eller har du Alexine använt annat garn Jag måste virka en:p hälsningar Karin |
Kunde ni spara ner mönstret på något sätt eller måste man läsa från hemsidan?
|
Nä jag kunde inte spara så jag fick trycka markera allt sen skriv ut och avbryta utskriften efter första bladet annars kom det en massa onödigt
|
Det gick också att maila henne och få en PDF:D
|
Citat:
|
Tack jag testar :D
|
muahaha
Hej
Muahaha ni skulle bara se mitt får Nu har jag virkat kroppen och håller på med svansen meeeeeeeeeeeen den blir jättestor hihi För en stund sen läste jag Fröken Elsas virkblogg och där var en virköversättning...Det visar sig att på engelska är dc fastmaska och på amerikanska stolpe,,,,,,,inte undra på att min blir jättestor Det blir till att repa upp allt, hälsn. Karin i Östersund |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej igen
Här kommer en bild på det LILLA fårförsöket |
I love it :D hihihi
så skönt o se att fler än jag kan göra lite..... alternativt hihi |
Citat:
|
Hej
Det gör ingenting,hihi Gubben jag och dottern vek oss av skratt så det var värt det:D nu har jag virkat kropp, huvud och öron så det är bara benen kvar kroppen blev ca. hälften av den första,:p bild kommer när den är klar |
1 bifogad(e) fil(er)
:D nu är Shaun färdig. :cool:Han blev stor men söt
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:19. |