Tygaffärer i stockholm
Hejsan !
Superbra sida dehär :D.. Man lär sig massor.. Jag bor i stockholm och tycker väldigt mycket om att sy. Syr inte så jätte avancerade saker.. Mest kläder & väskor:) Men ingen jag känner direkt som har något intresse för sånt, så har ingen jag kan få tips ifrån om det här. Vet du någon bra tygaffär i stockholm? Tack på förhand:) /Anna Panna |
Det finns flera tidigare disskusioner om detta här är en:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...s%F6dert%E4lje |
Tackar:)
|
Jag tackar också för tipset.../tipsen. Har bara besökt Sidencarlsson en gång och sedan aldrig hittat tillbaka då jag stressat runt i STH i andra ärenden.
Men nu ska jag ha med "listan" vid nästa STH-besök och beta av dem en efter en! Tack Cecilia A, du verkar vara en hejare på det här med att sy och har koll på allt runtomkring! |
Ha ha, nu ska vi inte överdriva, jag har mycket kvar att lära. Men jag börjar få bra koll på Stockholms utbud,tror jag.;)
|
Billiga tyger
Hej!
Jag är förvånad över att ingen föreslagit Pallinis tyger i Rinkeby. De har ett bra urval och är väldigt billiga. De har ett bord fullt med tyger för 40 kr metern där man kan fynda rejält. Verkligen värt ett besök! |
Vilket slags utbud har dom på Pallinis?
/Mia |
Hej
Nu var det ett tag sen jag var där men de har det mesta. Viskos, gabardin, jeans, bomull, trikå, foder, tillbehör, gardiner, möbeltyg, symaskiner, kuddar, trasmattor, vaxdukar, mm, mm. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:49. |