Brodyrtråd från eBay. Är den bra?
Hej!
Hittade på eBay ganska biligt tråd, 300 m rullar. Vågar inte köpa än. Är det någon som handlade sådana? Undrar om kvalite. Jag har köpt tidigare biligt tråd och när jag skulle brodera svart kant runt om motivet så gick tråden av hela tiden. Just nu min svarta tråd håller på att ta slut. Eller ska jag köpa just svart från Brodyrvaruhuset, de har Gunold. Vad tycker ni? H/Tanya |
Beror det inte på vad det är för märke på tråden??? Att man sen handlar via eBay eller i affären är väl sekundärt?
Har däremot hört att en del säger att just den svarta tråden ofta går av, själv har jag aldrig märkt nåt av det. Jag håller mig till Maideira och Sulky än så länge och är lite feg att köpa billigare märken då jag bara har hört negativt om dem. Skickar efter mina trådar från Indukta Progenta och Bamatex, båda inom Sverige, som båda är relativt billiga. |
Jag skulle oxå beställt från Indukta Progenta = Brodyrvaruhuset! De är billiga och supersnabba!
Deras Gunold=Sulky håller i 90 grader och tål det mesta! |
Vilket märke är det du har hittat på Ebay? Jag köpte threadarts polyester tråd från Ebay och den är super bra.
|
Citat:
|
Men vad trist ...detta lät ju bedrövligt...skandal!!! Jag skulle ha blivit tokig!
Alla mina inköp hos Indukta har gått 100% felfritt och snabbt och inga problem... |
Jag är oxå jättenöjd med Indukta Progenta, handlar alltid där. Inga fel vare sig jag handlar på plats eller får det i brevlådan med leverans dagen efter beställning. Ett toppenställe med bra priser och trevlig personal! :)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:20. |