Motiv till en man.
Mina snälla grannar har hjälpt mig att klippa gräsmattan o rensa mellan plattorna eftersom jag själv inte orkar. Tänkte nu brodera dem varsin frottehandduk som tack för hjälpen.
Till kvinnan är det ju inte så svårt att hitta något motiv, men till mannen! Samtidigt skulle jag ju vilja brodera något som matchar med varandra. Han har inga hobbies, inga speciella intressen, inget speciellt han gillar (enl. frun) har någon något tips vad man kan brodera för motiv till en man utan intressen???? Mannen är ca 70år. |
Kanske du kan brodera nån gräsklippare eller andra trädgårdsredskap?:) Då behövar han dessutom torka sig på handduken sen han har hjälpt dig. Det kan kanske stå Tack för hjälpen på den.
/ Ingrid |
En man som slappar i en fåtölj.
Eller en som halvligger i vilfåtöljen! |
En bodybuilder eller "muskelknutte" kanske, det är ju sina muskler han hjälpt dig med!
|
muskelknutten
Tips från mig
Gunilla Hultin har ju stygnsatt en bra muskelknutte. Den broderade jag på en slips som gjorde succé på festen. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tack Carina :). Det är inte så att han är kaffetokig på något sätt..? /Gunilla |
Hi Hi
:D Det var den festligaste bild jag sett!
Det verkar vara höjden av slöhet. Men han är ju inte så slö som hjälper till med trädgårdsskötsel. /Ingrid |
Den va kanonfin Gunilla!!:D
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack :)
Jag har lagt till lite skuggeffekter på kläderna... Stygnsättningen kommer strax att finnas tillgänglig. http://www.sysidan.se/forum/showthre...219#post122219 /Gunilla |
Det tackar vi för, den här var helfestlig.
Du är så otroligt dugtig på detta. Kram från Ingrid;) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:43. |