Embird
Hej!
Nu har jag inte testversionen av Embird kvar. Dagarna har gått ut.:( Vill helt klart köpa det men vilken sida är bäst att köpa det på? HJÄLP snälla. Kram Kickie:D |
Hej Kickie
På secretsof.......har jag köpt mina program, där är det bästa prisen http://www.secretsof.com/content/1869 hälsningar Karin i Östersund:p |
Citat:
Hej! Det var ju billigare där...TACK!! Men hur gör jag, skall jag fylla i mina uppgifter och betala med mitt kort? Hur får jag koden då? Jätte orolig, är ju MASSA pengar man skall betala...*Huuua*:eek: Kickie |
När jag handlar utomlands använder jag mitt e-card.
Det är väldigt säkert att använda det, Du får ett nytt kontonummer vid varje köptillfälle! Det är enkelt att få via banken. |
Citat:
till att öppna Embird igen och kunna använda det. Hur kommer koden, till min mail eller vad? Kickie |
Hej Kickie
Ja koden kommer till din mail inom en dag eller 2:p |
Jag har alltid fått mina koder via mail inom några minuter, efter att betalningen är gjord.
|
Fy, tar det en dag eller två innan jag får koderna.
Kanske bättre att vänta tills måndag då? Dom koderna jag får måste jag hålla ordning på dom eller hur har ni gjort? Kickie:D |
Som jag skrev i inlägget ovanför, så får jag alltid mina koder inom några minuter efter att betalningen är gjord.
Spara koderna,Du kan även skriva ut mailen som de kommer i. |
Citat:
Kickie:D |
Det spelar ingen roll vilken dag det är eller om det är på natten!
När vi har natt, har de i USA dag! |
Nu finns Embird's team ju här i Europa (Slovakien?), så våra tider passar utmärkt att beställa. Beställer man på svensk dag/kvällstid får man ofta koderna tämligen snabbt. även på helgen. Mer än ett dygn har det nog aldrig tagit för mig, vid vilken underlig tid jag än betalt.
|
Hej!
Skall registrera mig nu, men skall jag när jag fyllt i mina uppgifter gå till att betala med kreditkort? |
Om det är det du tänker betala med, så ja det ska du. Och det är inget du behöver oroa dig för.
|
Nu har jag köpt det och det står att jag kan ladda
ner direkt. Följande nummer är nedladdningen viktiga för din beställning, som är giltiga för en nedladdning. Fattar ingenting? |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:55. |