Symässa i Malmö
Hej alla syvänner!
Letar på nätet efter information om symässan i Malmö i mars men hittar inget. Ngn här som kan tipsa om länk för jag vill gärna ha mer information. |
Gå till kalendariet och klicka på de datum det står "Symässa". Därifrån kommer man till en länk. Den är dock inte speciellt utförlig ännu.
|
På den här länken finns det mer information. http://www.neuprod.com/symassa.html
|
|
Värd att åka på?
Jag undrar om det är någon som har varit på denna mässa tidigare? Är den värd att åka på?
Har precis varit på symässan i Göteborg och blev väldigt besviken, tyvärr. Jag åker från Skövde och vill ju gärna att det ska vara värt varenda krona och tiden. Ska jag åka till Malmö så måste jag ju dessutom bo på hotell eller liknande för att kunna gå flera timmar på mässan i Malmö... Vill gärna höra hur ni andra tycker den har varit tidigare. |
helt OT men...
jag måste ge en komplimang till föregående talare vad gäller hennes fina nick-name... ;)
Jag ska på mässan i Malmö, passar på att fira brorsans födelsedag i lund den helgen. Himla synd att det skulle inträffa samtidigt som sy-mässan så att jag bara måste åka *fniss*. |
Jag har varit där ett par år i rad. Tycker det är ett bra utbud. Intressanta utställningar och modevisning. Har fått mycket inspiration.Det enda negativa egentligen är det höga inträdet.
|
Hej!
Jag var på symässan i Malmö förra året. Jag tycker där fanns en hel del att titta på och man kunde ju inte låta bli att shoppa en del! |
Bättre tur i år!
Hoppas på att få träffa några glada sy-sidan vänner på mässan! Trotts orange brosch som vi bestämt som kännetäcken,var där ingen förra året när jag var där! :) Vet ännu inte vilken dag jag ska gå! Det var iallafall trevligt tyckte jag och det var min första symässa!
|
Jag vet inte heller vilken dag det blir för min del, men troligen Lördag. Jag hoppas också få se någon härifrån. Ska se till att ha en stor orange knapp denna gången. jag tror att ett problem med att inte hitta varandra trots knapparna förra gången, var att många hade knappen på ytterplagget, som man sedan bar på armen. Då syntes den ju inte.
|
Min gamla brosch
Här är länken till min brosch som jag ska ha på mej (bl.a.) på Sy-mässan. :-)
http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=53481&set=lp |
Symässa Malmö
Hej!
Är det någon som vet om vi har rabatt på inträdesavgiften till symässan i Malmö??? |
Nej de gav inga rabatter var det svar jag fick när jag frågade.
|
Nytt försök?
Ska vi göra ett nytt försök att hitta varandra med hjälp av orange knapp i år? Jag har precis gjort en brosh av en 5 cm knapp som jag kommer att ha på mig. Tänk bara på att inte sätta knappen på ytterplagget och sedan bära ytterplagget på armen. Då syns den ju inte. :)
Jag kommer att vara där på Lördag. |
Jag skal också did på lördagen, åker från Tyringe och söderut. Någon som vill samåka ?
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:22. |