Whiskyflaska
Är det möjligtvis någon som kan tipsa om var jag kan hitta brodyr med en whiskyflaska ?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Lite Chivas ;)?
Den här har jag stygnsatt idag... och jag vaknade vid 10-tiden och har även ätit frukost... dock ingen Whisky. Det gick alltså ganska snabbt att få till något som liknar en whisky-flaska i Digitizer. Jag ska göra om överdelen lite och det ska vara någon sorts emblem där också... puh. /Gunilla |
Åh, Gunilla, den blir helt perfekt. Chivas Regal är ju
hans favoritsort. |
1 bifogad(e) fil(er)
Vad kul :).
Nu har jag justerat "korken", så nu ser den ut så här. Fast det kanske var bättre utan emblemet där upptill? /Gunilla |
Fy fasen vad du är duktig och generös och hjälpsam och allt Gunilla!
|
Perfekt. Då blir döttrarnas julklapp till sin far räddad.
De kunde inte komma på något som passade bättre än en Whiskyflaska. |
Ja, jag håller med Delfintua. Du är en räddande ängel.
|
Den ska kanske finputsas lite till... men jag får kanske inte lägga ut den här sedan i alla fall?
/Gunilla |
Varför skulle du inte få lägga ut den här. Det är ju din egen stygnsättning?
|
Hej!
Jo förvisso, men jag har inte designat etiketten... :o. Den finns att ladda ner på ett "hemligt" ställe (utanför sysidan) under en begränsad period, så ni får ge er ut på skattjakt, haha :D. /Gunilla |
Jag har hittat skatten, det var en jättestor skatt, Hi Hi :D
/ Ingrid |
Här är en till som hittat denna skatt, men jag vet inte om det inte är du Gunilla som är den bästa skatten som är så snäll och delar med dig av dina fina stygnsättningar. Kramiz
|
Skatten behöver vi inte leta efter då den redan finns här på sysidan i form av Gunilla.
Men den andra letade jag också upp. Tusen TACK /Lena |
Tusen tack!!
|
Det behövs ingen finputsning.....den är bra som den är tycker jag
Många TACK |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:35. |