Jag behöver era ord om mitt arbete..!!
Jag har gjort ett projektarbte som jag välidgt gärna vill ha era kommentarer om, innan fredag, då det hala ska vara inlämmnat
Jag har sytt alla kläder utan mönster och vill ha alla soreters kommentarer. Vet inte hur jag ska länka men här ett försök: http://www.sysidan.se/albums/admin/view.htm?ID=556 annars har jag bara ett album på min sida, projektarbete! Jag tackar för alla sorters kommentarer! Tack! |
Alla dina kläder du sytt är kanonfina. du har verkligen lyckats med att kombinera jättemysiga tyger med enkla och orginella modeller. Vad går du för linje på gymnasiet som man får göra ett sånt här roligt projektarbete?
|
Kan bara hålla med Annika. Fin kombination av tyg och modell. Jag gillar framför allt dina somriga toppar.
Hälsningar från en Annika till |
Så blev vi tre Annikor... :D
Härliga, tjejiga kläder som ser ut att vara sköna att ha på sig! Jag gillar särskilt den prickiga klänningen! |
Då byter jag tränden med mitt namn
Jätte fina kläder du har gjort!
|
Jättefina kläder!
Jag blev väldigt fötjust i det turkosa setet. |
Hej,
tycker som de andra, jättefint, mina favoriter är klänningen, rosa linnet och randiga trosan och linnet. Däremot tycker jag att dina applikationer på det vita linnet ser lite "trasiga" ut, men det kanske skall vara så ? Lite konstruktiv kritik slall det ju vara också !! Tycker att du lyckats få bra passform när du nu sytt utan mönster !! Lycka till med ditt projektarbete Hälsar Eva |
Tack Tack
Roligt att höra att ni gillade mina kläder, jag blev väldigt glad över era kommertarer. Jag går på estetiska linjen bild och form, men har ett stort intresse för kläder som kanske märks.
Evat- Det är nog lite av tanken att det inte skulle vara helt "perfekt" Men det är alltid bra att få lite kritik också. :) Era ord hamnar nu i mitt projekt, TACK SÅ MYCKET! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:13. |