Teletubbies?
Finns det brodyrfiler med Teletubbies att köpa någonstans? Var? Min dotter är tokig i Teletubbies...
|
jadå
|
Ja, där fanns det mycket kul. Tack!
|
Re: jadå
Citat:
|
Det var ju väldans billigt så det är egentligen bara att shoppa, eller..? Fast jag skulle vilja veta lite om kvalitén, om någon vet..
Stort tack för tipset i alla fall, hade inte sett den sidan förut. |
Det råder oklarhet huruvida detta företag, liksom det ryska, verkligen säljer Disneys designer olagligt eller om de klaras sig undan pga skillnader i copyrightlagar. Något måste hindra Disneys tuffa advokater att komma åt dem.
Jag frågade den engelska firman ovan om lagligheten i detta, och om de hänger ihop med den där ryska sidan på något sätt. De svarade: Citat:
Jag har skrivit till Disney förra veckan för att få deras svar på denna fråga, och för att reda ut om en slutkund i Sverige begår ett brott genom att köpa design därifrån, men inte fått svar än. |
Jag köpte i alla fall broderier därifrån, snabbt, smidigt och en bra mailkontakt då jag hade en fråga!
|
Jag köpte "Bob the builder". Jag är inte nöjd med kvalitén på brodyren. Det är väl så att handlar men billigt så får man kvalité som är billig.:(
|
Jag köpte Nalle Puh och Rosa Pantern men har inte hunnit brodera ut något ännu, får se om jag oxå blir missnöjd då :rolleyes:
|
Hör av dig om det blir bra. Det kan ju vara jag som har otur. Lycka till :)
|
Jag tycker också att det vore intressant att höra vad fler tycker om kvaliteten på broderierna. Att det är billigt gör mig misstänksam vad beträffar kvaliteten. Att bilderna på Nicke Nyfiken är väldigt lika eller kanske identiska med dem jag har på mitt Husqvarna-kort gör mig misstänksam av andra skäl.
|
Jag har broderat ut en av de Nalle Puh jag köpte och tycker den var bra. Även konturen låg där den skulle. Mycket bra broderi för det pris jag gett är min åsikt.
Vad det gäller om det är lagligt/olagligt och/eller tillåtet/otillåtet får jag låta vara osagt, men det är ju upp till var och en om man vill köpa. |
Man kanske skulle prova något då i alla fall...
|
Jag har försökt med deras men det blev inte så fint. Ser mycket amatörmässigt gjord ut, och mkt hopptrådar att det blev hopplöst. Då tycker jag att ryska sidan håller högre kvalité. Stör mig också på sidor där man knappt ens kan se vad man köper.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:44. |