Shop Handarbete
Jag är verkligen trött på Allt om Handarbetes tygshop.
På kvällen den 18 juni lade jag in en beställning. Det har nu gått över tre veckor och ingen avi så långt ögat når. Nu åker jag på semester i två veckor och kan bara hoppas att varorna har kommit då. Det är så himla dåligt. Jag har beställt metervaror från både england, USA och Hong Kong men aldrig fått vänta så här länge. |
Jag håller med dig, det värsta var att de reserverade pengarna med en gång. Lovade leverans med efter efter onsdagen följande vecka. Efter tre veckor kontaktade jag dem igen, se skyllde då på att de hade ont om personal. De hade då fortfarande inte börjat med min leverans! Annulerad den efter detta!
Trist eftersom de har fina tyger o garn. |
Har aldrig haft några problem med leveranser från allt om handarbete, har alltid kommit inom 10dagar.Har beställt många gånger där ifrån.
Jag har väl kanske haft tur då. |
Jag har beställt tyg ifrån Allt om Handarbete två gånger, och bägge gångerna så får jag ett brev på posten efter ca 3 veckor att tyget jag beställt är slut.
Man blir ju inte så glad precis, eftersom man går där och väntar på en avi och så kommer detta brev i stället. Nä, skärpning vill vi se!!! |
Varför tillåter ni att de behandlar er sådär? Jag skulle bli arg om någon drar pengarna från mig och sen dröjer. Jag tillåter högst ett par arbetsdagar om de redan dragit pengar eller fler om de måste beställa utifrån men då kräver jag kommunikation.
Skit i dem, det finns andra sätt att få billiga tyger och garner, att köpa från utlandet t.ex. Nästan alla länder är billigare än Sverige nästan. |
Jag har ocksp handlat därifrån en gång. Fick också vänta i drygt 3 veckor. Trots att tygerna var fina och relativt bra pris så kommer jag inte handla därifrån igen. Jag tycker inte att man ska behöva vänta mer än en vecka - 10 dgr. Absolut inte mer. Det går snabbare att få en symaskin från england än att beställa tyg från Allt om handarbete.
Så jag håller med ichigo, köp någon annanstans ifrån. |
Ja, om ni råkat ut för det nyligen kan ni kontakta dem och kräva av att få reduktion av betalning eller återbetalning av viss summa pga dröjet. Såvida de inte har det nånstans i avtalet att de dröjer så länge...
Om många kräver det så känns det för dem, då kan de inte fortsätta att vara dryga och tro att kvinnor är så snälla och fega. |
Håller fullständigt med alla.
Jag beställde därifrån en gång och det dröjde och dröjde...jag ringde och de sa att de inte hade tyget hemma! Varpå jag kontrade med att då ska man heller inte sälja det- och annullerade hela min beställning. Jag tänker inte beställa därifrån igen innan jag vet att det fungerar! Skulle aldrig acceptera att det dras pengar från mitt konto och sedan få vänta veckovis på varorna..! Köp tyger på andra ställen. Se länkarna här på sidan t.ex. Fast denna tråd passar egentligen utmärkt i Leverantörsforumet. Kanske någon kan flytta den dit? |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.