Träull
Hejsan!
Jag skulle behöva träull till en presentinslagnin. Jag har googlat, men hittar bara webshopar och gårdar ute på landet som säljer. Har inte tid att beställa för festen är på onsdag. Är det någon som vet var man kan hitta det i stockholm? Borde väl finnas nånstans. Väldigt tacksam för svar! =) |
Det blir väl inte riktigt samma sak, men Panduro har sisalfiber i flera färger.
Träull finns med i en rubrik, men det fanns ingen produkt sen i listan... |
Tack för tipset. Tyvärr blir det nog lite dyrt att fylla en hel låda med såntdär. Tycker det är så synd att Panduro har sådana överpriser..
|
Kolla med presentbutiker som säljer ömtåliga saker. Blomsteraffärer och också liknande.
|
Varför inte använda strimlat papper??
Har du ingen dokumentrivare själv kan du gå in i vilket kontor som helst! De hjälper säkerligen till!! (Speciellt om d har eget papper med!) |
En brädgård kanske kan hjälpa dig med hyvelspån.
|
När man klär om gammaldags möbler använder man träull som då kallas kroll. Kolla med någon butik i närheten som klär om möbler så kan du säkert få köpa lagom mycket, jag har för mig att det inte var särskilt dyrt.
|
Tack
Tack alla för era svar!
När jag kom till jobbet märkte jag att vi hade en stor säck sånt där som vi använder till presentkorgar. Hade inte ens tänkt tanken. :p |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:13. |