Ett tag sedan vi hade en liten fräckis....
Jessica är trött på att laga middag varje dag. Så sambon, Marcus, och hon kommer överens om att laga mat varannan dag var. Det var Marcus tur, och när Jessika kommer hem finner hon honom spritt språngandes naken i köket med ett glas vatten i handen!
-Kvällens meny. Källvatten och kärlek! Och så blev det. Dagen efter kommer Marcus hem, förväntansfullt ropar han -Vad skall vi äta?? Varpå Jessika kommer fram, osminkad, med risigt hår och en mindre angenäm doft från de nedre regionerna. -Ja älskling, det blir rester från igår!!!! |
:D Ha ha! Den var bra!!
|
Hihihi... :D
|
En till...
Det var en bonde som inte var speciellt aktiv i sängen så frun gick till en pillergubbe o frågade om råd.
Hon fick en burk piller som hon skulle krossa ner i maten till gubben utan att han märkte det. Det gick en vecka, inget hände, en vecka till, men rätt var det va så kom gubben springande från huset mot henne, så hon drog ner kjolarna ställde sig på alla fyra o var beredd... Men gubben sprang förbi gumman o skrek : här står du o solar arselet när ladugården brinner !!! peter |
Förlåt ännu en till...
Det var en man som satt o stirrade på en punkares färgglade frisyr på bussen.
Efter ett tag sa punkaren: vad glor du på, har du aldrig gjort nåt urflippat någon gång ??? Jo, de har jag gjort, jag satt på en papegoja i fyllan en gång, och nu undrar jag om du är min son... |
Hi, Hi de var roliga alla tre. mina mungipor fick jobba idag oxå, Tack för det. / Ingrid:D
|
Tackar, dom var roliga:D :D
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:54. |