Blev lite less,bara...
Nu blev jag lite trött..suttit en stund med en blus jag håller på med och så jäklas krageländet...! :(
Försöker sitta ngn timme på kvällen och sy - det är ju mycket annat, man har heltidsjobb och familj och nu är jag dessutom inne i en gympaperiod :) (det är för att orka med vardagen!) - men just därför blir jag så matt när jag och symaskinen och tyget inte riktig funkar ihop...men orkar inte sprätta just nu! Så istället för att gå upp och lägga mej så loggar jag in mej här...ville bara skriva av mej lite ! Kram M |
;) Det brukar hjälpa att få "häva ur sig lite"
Känns alltid lite bättre sedan! Under åren som jag har sytt och sömmat, har jag lärt mig: att börjar det "gå ont" är det lika bra att lägga undan det till nästa dag eller någon timme senare,,,oj så bra det kan gå "sedan det fått ligga till sig lite" Det ordnar sig med all säkerhet med "krageländet" Kram Aina |
blev lite less
Jag sydde gardiner häromdagen, TUNNA vita med ett
svagt snirkelmönster, och upptäcker att kirchbanden på 2 av 4 gardiner, satt på rätsidan! Den kvällen kom "sprätten" o gardinerna o jag inte överens. Gick till sängs o läste en smaskig vecktidning istället. Efter ett par dgr gick det bättre att ta tag i eländet. Nu skall gardinerna upp till påsk. Fix o färdiga.. irene 28 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:40. |