Regnbåge
hej
är de någon som vet var man kan få tag på ett broderi på en regnbåge ? Jag menar med alla färgerna i då. |
Jag är också intresserad
Siw |
jag vill ha en regnbåge med sex färger
|
Har en regnbåge som jag hittat på någon gratis sida, men lyckas inte bifoga den som fil. Mailar den istället,,, om jag nu kunde hitta någons mailadress. Jag har adress
qarina@comhem.se Maila mig så kommer regnbågen |
hej
hejsan
tack men jag behöver ingen sådan längre , Jag ,letade efter en som en tok,,men gav upp. Tjejen som vill ha denna broderad, är konstnärlig av sig ,så hon håller på att rita en egen regnbåge med text då. Så får se hur den blir. Kanske det går att få den stygnsatt av nån av er duktiga stygnsättare på sysidan sedan , själv kan jag inget av digitizing. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer en superenkel regnbåge med 6 färger: mörk purpurblå blå grön guldgul orange mörkröd-rosa Den är gjord i santinstygn och kommer i två varianter - en slät och en "lurvig", dvs spretig. |
1 bifogad(e) fil(er)
De båda varianterna ser ut så här.
/Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej igen!
Här kommer en lite mer "spejsad" regnbåge med perspektiv och 3D-effekt. /Gunilla |
1 bifogad(e) fil(er)
och så här ser den ut:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Samma regnbåge, fast med satinstygn kommer här :)
|
Tack snälla Gunilla för din givmildhet :) Du är en ängel
|
Tack, hoppas de kommer till användning någonstans :)
|
Oj vilka fina regnbågar. Tack snälla Gunilla
|
är
du inte en riktig klippa du Gunilla
idag måste jag tyvärr brodera dikten regnbågs bron. och det första jag får upp är detta Pyzznurma där!!! kram Troll |
Tack Gunilla!
:)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:29. |