Felaktiga tyger från Michas Stoffecke
Hej!
Jag har fått hem tyger från Michas Stoffecke. Tyvärr var ett tyg rejält skadat (oanvändbart) och ett av tygerna var inte ens med. Jag mailade dem direkt, men har inte fått svar. Det var visserligen i söndags, bara två dagar sedan, men de brukar alltid annars vara snabba på att svara. Är det någon annan som har erfarenhet av felaktiga leveranser från dem? På hemsidan lyckades jag på min skoltyska ljuda mig fram till att man skulle skicka tillbaka de felaktiga tygerna inom två veckor, men det är svårt att skicka tillbaks något man inte fått... Tacksam för tips hur jag ska göra. |
Trist, jag har bara beställt en gång och det gick bra. Var paketet skadat när du hämtade det?
Sedan tänkte jag mest tala om (om du nu inte vet) att hon kan norska så du kan skriva och fråga på svenska. Berätta gärna hur det går. Lycka till! |
Jag har beställt från dem förut och det gick bra då. Då har jag skrivit på svenska, men om inte hon svarar måste man ju reklamera på tyska...
Paketet var inte skadat såvitt jag kunde se. Felet på tyget var ett rejält vävfel, så det måste varit från början. Hoppas det löser dig. Det var inte så mycket pengar, men det är ju ändå trist. När nåt blir fel hoppas man ju att de slår knut på sig själva för att rätta till det. Jag återkommer! Nån annan som har nån erfarenhet av detta? |
Kan tillägga att det när jag beställde tog några dagar innan hon svarade på mina frågor. Då var hon ute och reste, kan ju vara så nu också om det nu kan lugna lite
|
Ja, det kan ju vara så att jag haft tur de tidigare gånger jag varit i kontakt med henne. Nu blev jag lite lungare! :-) Jag vill så gärna att de ska fixa till det bra, för de har så himla fina tyger annars. Skulle bli otroligt besviken om det inte löste sig.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.