Köpte fel broderkort
Hej
Syr rätt mycket och har en Designer Se Husqvarna. Var på symässan och blev jätteglad för där hade de lite billigare broderkort. Döm om min förvåning (jag talade om att jag hade en SE och letade cd till den) när jag öppnade två av mina nyinköpta (som jag dessutom väldigt gärna velat ha) och det låg D-Card?? i dem. Jag som hade hoppats på CD eller diskett.. Är det någon som vet om de finns i CD. Det är embroidery 119 och 112. Har mailat Husqvarna men inte fått något svar.... |
Hej!
Vet inte om det finns CD, eftersom de är gamla kort innan CD tiden, men diskett finns. Tips är att du går till din återförsäljare men D-card och frågar att den kollar med Husqvarna om de kan byta ut, om inte till CD, till diskett. Det fick jag göra med mina d-card, visserligen för några år sedan men det gick utan problem och var gratis. |
Är det en diskett till en kortläsare? Eller kan man lägga det på datorn från disketten?
laika |
Hej
Måste tacka alla som har hjälpt mig så mycket, Nu kan jag snart brodera min systers brudklänning. Hon är också jätteglad. Tackar så mycket:) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:16. |