Var köper man en adapter?
Närmar mej ett köp av brother 270d,
man behöver en adapter var köper man en sådan och vad kostar den? Vad blir tullavgiften på $265? Hur lång tid tar det innan man får den? Anne-Lii |
???
vad är det för adapter du menar, jag har ingen adapter till min 1500d...är det en vanlig strömadapter (köper du 270:n från usa?) så finns väl den där dom säljer reseutrustning
Har du på varit inne denna sidan?: http://www.brother-usa.com/HomeSewin...ODUCTID=SE270D Är det ingen i Sverige som säljer SE-270d? |
Om man köper en symaskin i USA så behöver du en adapter som omvanldar deras 110 så att maskinen går att använda i Sverigen där vi har 220 i väggen. Har sett att teknikmagasinet haft adapter för detta tidigare.
När det gäller tull så är det 25% pålägg på totala summan om jag tolkat tullverkets regler rätt. |
Claes Ohlsson är ett annat förslag!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Är det en sådan du letar efter?
Teknikmagasinet: xPower Transformator 230/110V 100W Använd utländska 110V-prylar här i Sverige. Amerikanskt uttag. Max belastning 100W. Vikt 1,2 kg. Pris: 199 kr De säljer även en kraftigare som tål 300W maxbelastning för 399:- Clas ohlson säljer typ samma som den första för 149:- |
Re: Var köper man en adapter?
Citat:
|
Citat:
tullverket I värsta fall tull 20% på $ 265 + frakt och sedan 25% moms på totalen (vara + frakt + tull) |
Tack så mycket nu vet jag...
Nu ska jag bara välja av vem jag ska beställa av och vad slutsumman blir....
Tack allesammans... Anne-Lii |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:55. |