Varför bara svart/vitt
Förmodligen har det korsslutit antingen i min hjärna eller min dator så jag måste fråga om nån kan hjälpa mig.
Jag har köpt ny dator ocl lagt in både Husqvarnas Customizer och Brothers Pe-Design som jag har haft sen tidigare. Pe-Design funkar som det ska men om jag vill titta på brodyren i 3D i Husqvarnaprogrammet så blir stygnen endast svarta +lite vitt. Snälla hjälp mig nån!!! bönar och ber en trött hjärna :-) |
En liten enkel fråga men väldigt viktig.
Har du svenksk manual till Brothers PE-Design ? Har själv PE-Design ver 7 och tycker den är väldigt svår att förstå på engelska därför ställer jag frågan till dej. |
Jag har den på Danska. Måste bara tänka en stund för jag kommer inte ihåg var jag fick den ifrån. Återkommer
|
Väntar med spänning på ditt svar.
Har suttit ett antal kvällar och nätter och fattar inget. |
Har du möjligen kontakt med Kaj på sycenter i Helsingborg. JAg tror det var han som hjälpte mig med den danska versionen. Jag har inte PEdesign 7.0 utan 6.0 men det är nog inte så himla stor skillnad. Skall annars försöka tänka till imorgon men på nåt sätt skall vi nog fixa till det:-)
|
Ingen lösning på ditt problem men jag undrar. Din nya dator... är det Windows Vista i den?
|
Nej det är XP Professionel hade XP Home tidigare
|
Märkligt... jag har samma windows och samma program som du men det här har jag aldrig upplevt. Blir alla broderier svartvita eller bara enstaka?
Kanske du kan skicka mig ett som blir svart och vitt så jag får se om det blir samma i min dator. Min mailadress har du ju :) |
Har inget svar, men jag skulle prova att av installera och installera om.
Något kan ha blivit fel vid installationen. /Bibbi |
Jag har skrivit ett mail till dig
|
Karin jag har skrivit ett mail till dig.
|
När jag fick min pr-600II så var både den på tyska och manualen till pe-design på tyska och jag ringde till Brother och de skickade en på svenska utan extra kostnad.
|
Menar du att PE-Design manualen oxå finns på svenska nu?
Den fanns inte för ca 1 år sedan när jag frågade. Vad glad jag blir,skall ringa imorgon Tack |
Nu blir jag osäker...jag köpte den för ett år sen. Var det en svensk jag fick tillmaskinen och en engelsk till pe? Måste kolla det och återkomma..
Ber om ursäkt om jag har råkat lura nån. //johan |
Jag fick tag i den på danska men kommer tyvärr inte ihåg var ifrån.Men det är inte omöjligt att den kommit på svenska vilket jag tycker att dom borde kunde fixa.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:51. |