sy keps steg för steg
finns det nu bilder på min sida...
de ligger nog inte kvar så jättelänge för snart har jag ingen plats o måste rensa nu igen... hoppas det hjälper någon iallafall |
Du vet vad jag behöver nu glömmer jag inte. Jag har laddat ner bilderna och skrivit ut dem, laminerat dem och satt dem på kepsramen. Tack Trollet.
|
Tack
Tack så jätte mycket för bilderna du har visat oss. Det var KANNON, helt suveränt. Har oxå skrivit ut dom o plastat in dom.....
Tack så jätte mycket Kram Pia:) |
TACK TACK TACK!!
Hej pulvertroll!
Jag blir så himla glad att du ville hjälpa oss med detta! Å vilka fina bilder! Du är en kanontjej!*ler* Vill verkligen tacka dig, så är det nåt du skulle vilja ha så bara fråga!hihi! Ha det så bra kram Tillan |
Bilder?
Hej!
Jag har läst alla keps länkar på sidan och hittade Pulvertrolls fina beskrivning med bokplast. Den ska jag prova, men sen såg jag att Pulvertroll även hade lagt ut bilder, vilka jag tyvärr inte har kunnat titta på innan de försvann. Finns det möjligen någon som har dessa bilder och kan dela med sig? Nu äntligen har jag beställt en kepsram, som kommer inom en snar framtid hoppas jag. Det går bra att e-posta till mig sixten68@hotmail.com Ha det gott! Annika |
Hur kommer man till din sida?:)
|
hej hej...skulle vilja jag med se på keps bilder..hade tänkt ok brodera på gubbens kepsar
|
Jag har gjort två kepsar men inte fått det hundra rätt i ramen. Jag beställde baseball kepsar på ebay och de har längre skärm vilket gör att brodyren måste placeras längre upp för att inte komma för nära skärmen.
Så jag är inte riktigt nöjd än, men kan lägga ut bild senare. Sök på keps här på forumet på bildsidan så får du många fina och rätt broderade kepsar att titta på. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:39. |