Kjolproblem
1 bifogad(e) fil(er)
jag skulle ju vilja ha en lite grövre lång klol till skokloster.
men hur ska jag sy denna för att den inte ska fastna i hjulen, jag har en ganska annorlunda elrulle försöker få med den på bild så man ser, hela framhjulen ställer sig när jag sväner, och mina fötter är på en platta mellan fram hjulen. det vore ju lite snöpligt om kjolen kom in under ett hjul o fastnade o rev av mej klolen ideer o tips emottages med största taxsamhet Troll |
Typ ballong kjol...
Fick bara en ide om att göra en kanal längst ner i fållen och så kan du dra ihop kjolen med ett runt gummiband med ett knäppe som man har i jackor när du kör din elrulle, och när du går av så lossar du på det...
Anne-Lii |
Ja på något vis får du nog fixera kjolfållen vid vristen. Det bakre hjulet verkar utgöra ett större hot att rycka av dig kjolen.
|
"paraply"fästning
Fick en knasig idé....
Man kan sy fast en "sleif" (en sådan man brukar ha på jackärmar) nere vid på kjolen som är fäst med en knapp,det blir samtidigt en dekoration på kjolen, när du sedan sitter ner kan man lossa den och vira runt benen och fästa den igen på samma ställe, så hålls kjolen inne... Vad tycker du om den idén? Jag tyckte nog att den inte var helt knasig.. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:04. |