Tygaffär i Sundbyberg?
:confused:
Hej alla, jag är lite ny här. Tänkte höra om det möjligtvis är någon som känner till tyg- och syaffären i Sundbyberg? Den ska ligga på Järnvägsgatan men jag vet inte vad den heter och hara inte lyckats hitta den. Är tacksam för alla tipps, den lär vara bra. Tack på förhand. |
Välkommen hit!
Affären heter Textilcentrum och deras hemsida finns här: www.textilcentrum.se Finns två delar i butiken en för privatpersoner och en för företag (du kan läsa mer på hemsidan). Om du har eller känner någon som har företag är det bättre priser bakom de bakre dörrarna. |
tusen tack
Hej,
vänliga själ! Tusen tack för tippset. Kristina |
Ta god tid på dig när du ska dit den första gången. Speciellt om du har möjlighet att gå in i lager delen.
8-10 min promenad från stationen västerut. |
säljer textilcentrum något via internet?
|
De har ingen internetförsäljning vad jag vet. Ring dem och kolla om de inte kan skicka varorna med post. De får beställningar från hela Sverige vad jag har hört.
|
Det kan vara väl värt att beställa från dem och få det hemskickat om man vet vad man ska ha. När jag bodde i Norrköping och skulle ha 25m 'paviljongtyg' betalade jag strax under hundringen för frakten ända fram till dörrn! Skönt att slippa släpa det paketet på tåg kan jag säga... :D
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:24. |