Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Swap (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Swap av julstrumpa! (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=15555)

Delfintua 2008-10-31 10:48

Evalena... varför inte komma med nu och sticka en julstrumpa?
Har du tur får du en stickad i retur från någon :)

Zentibir 2008-10-31 11:29

Till Eva-Lena :Ja, gör det Eva-Lena för så hänger jag på..............
Till Tua: Det tar lite längre tid att sticka än att sy, så att hinna sticka en julstrumpa blir svårt i alla fall för mig. /B

Delfintua 2008-10-31 12:03

Medveten om att det tar ganska lång tid. Jag skulle nog hålla på ett år med en justrumpa :)

avsl090 2008-10-31 12:05

Citat:

Delfintua skrev: (Inlägg 101561)
Medveten om att det tar ganska lång tid. Jag skulle nog hålla på ett år med en justrumpa :)

Vad bra Tua! Då kan du börja på den nu så ordnar vi en ny swap till nästa november då har ju du din klar!!! :D:D:D

Annette

Evalena 2008-10-31 12:11

Stickad julstrumpa
 
Ok. Jag är med på en swap med stickad julstrumpa. Det går defenitivt snabbare för mig att sticka än att sy en. En sydd får ni nog vänta på till nästa jul :p
Till er som uppmuntrat mig till detta; vad gör jag nu??

avsl090 2008-10-31 12:18

Hrj Eva-Lena!

Jättekul att du vill vara med!

Nu skall du skicka ett mail till mej med namn och adress så lägger jag dej till listan.

På tisdag kommer jag att skicka din swapkompis namn och adress till dej. Dvs det är den du skall skicka till inte den du får från.

Nästa måndag den 10/11 skall du skicka din strumpa till din swapkompis och från och med torsdagen den 14/11 kan du lägga in bilden på din strumpa som du gjort på sysidan så glöm inte att fota den. (kan du inte det så kan du alltid be din swapkompis göra det åt dej)

Har du fler undringar så hör av dej. Min adress hittar du om du klickar på mitt namn bredvid detta inlägg.

Annette/swapmoster

iamia 2008-10-31 14:52

Jättekul att du hänger på denna swap Eva-Lena.:)
Du kommer nog märka vad vi menar med att man blir beroenda av att swappa:D

Evalena 2008-10-31 15:38

Woow vilket mottagande. Tack alla. Jag känner mig verkligen välkommen trots att jag inte riktigt fattade galoppen först. Får väl se hur mitt bidrag blir mottaget och får väl även se om jag blir beroende. Det verkar som de flesta swapar har varit sydda och där är jag en aning ute på, inte hal is jag kan sy både det ena o andra, men på svårt område eftersom jag har lånat ut min symaskin till väninnan som har grymt dålig ekonomi. Inte råd att köpa egen. Och snäll som jag är har jag svårt att ta tillbaka den då jag vet att hon använder den mer än jag. Ja, ja, jag får bli stickswaparen då, eller sy för hand, det går ju det med.
Hoppas alla får en härligt ryslig och festlig haloween/allahelgon, helg hur som helst :cool:

Catwomen 2008-10-31 23:38

Ny swappare
 
Precis ny här på sysidan. Syr lite hemma för skoj skull. Har läst på flera sybloggar om olika swappar och nu... nu är det dags för mig. Min första swap blir just julstrumpeswapen. Tur att jag har hela helgen på mig att klura, det här ska bli skoj :D
Trevlig helg på er.

chery 2008-10-31 23:42

välkommen:)

iamia 2008-10-31 23:56

Välkommen i gänget:)

avsl090 2008-11-01 09:38

Citat:

Catwomen skrev: (Inlägg 101628)
Precis ny här på sysidan. Syr lite hemma för skoj skull. Har läst på flera sybloggar om olika swappar och nu... nu är det dags för mig. Min första swap blir just julstrumpeswapen. Tur att jag har hela helgen på mig att klura, det här ska bli skoj :D
Trevlig helg på er.

Välkommen jag har fått din anmälan! Du kommer att bli beroende det är så kul med Swap. På tisdag kommer du att få din swapkompis. Eftersom du är ny så skriver jag också instruktioner om och när strumpan skall skickas.

Annette/swapmoster

iamia 2008-11-01 12:55

Denna gång ville jag se till att vara klar i godtid och det blev jag. För nu är min julstrumpa klar:D

dunderlina 2008-11-01 12:55

Ja det ska bli så kul så ....Är det inte Tisdag snart *L* HiHi

avsl090 2008-11-01 15:19

jo det är tisdag snart men du får inte skicka den förrän den 10 nov.:o :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.